søndag den 31. marts 2013

Min træning #13



Bare fordi det er påske og mit mad indtag ikke har været 100% som planlagt, så har jeg bestemt ikke holdt træningsfri.

Mandag: CrossTraining
Tirsdag: Blogilates
Onsdag: 2*BikeFit
Torsdag: Flow Yoga
Fredag: 1,5 time BikeFit event
Lørdag: Hviledag
Søndag: 1,5 time BodyFit event

Jeg havde store planer om at holde fast i mit sædvanlige træningsmønster, men til mandagens cross fik jeg lavet noget forkert i en Burpee og mit håndled gjorde lidt ondt. Jeg mærkede dog intet til det til onsdagens BikeFit, men til Flow yoga gjorde det altså mere ondt end det burde. Så jeg besluttede at give håndledet en pause, og fredagens cross blev skiftet ud med Bike event.

Det er jeg egentlig glad for jeg gjorde. Det var et super fedt event, GLOW hed det, så der var Live DJ, mørkt lokale, lys kanoner og ikke mindst knæklys. Åh det var ligesom omkring år 2000 skiftet, hvor man gik i byen i neontøj, buffalo og med små knæklys i munden (okay, delte jeg for meget der?). Det var festligt og ikke mindst knald hårdt. Så de instruktører kan jeg sagtens finde på at prøve igen.

I dag tog jeg til BodyFit event. Det burde jeg nok ikke have gjort, jeg har nemlig været syg siden fredag aften. Men nu var jeg jo tilmeldt. Det var knald hårdt og min krop kunne ikke helt klare de kg jeg normalt kan tage, men sådan er det jo nogengange. 

Nu er jeg helt klar til en ny uge.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en effektiv og hård træningsuge - thumbs up! :-)

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg er også selv godt tilfreds med den :D

    SvarSlet