torsdag den 21. marts 2013

What´s for dinner

Fyldte peberfrugter med avocado mos

 Kylling - kokos - karry suppe med skyr


Squash pasta med bacon

Her er lidt af den aftensmad jeg har spist på det seneste. Ikke noget vildt, men de fleste dage kommer jeg hjem fra træning lige omkring spisetid og så skal det gå hurtigt med at lave mad. Det er faktisk nok noget af det værste ved at træne så meget, jeg har jo ikke rigtig tid til at stå og lave mad. Og rigtig mange dage ender det også med en omgang skyr eller hytteost/avocado...men altså jeg vil hellere træne end bruge evigheder i køkkenet. 

Jeg har prøvet det der med at lave aftensmad til flere dage, men det fungere sjældent så godt for mig. Desværre. Det ville ellers gøre det hele noget nemmere. 

1 kommentar:

  1. Opskrift på fyldte peberfrugter og suppen? Det ser total lækkert ud :)

    SvarSlet