onsdag den 6. marts 2013

Lidt i stampe

Jeg føler lidt jeg står i stampe, at der ikke rigtig sker noget. Målebåndet siger det samme, vægten er dog ved at være ned hvor den var slut januar - men det føles bare som om kroppen er gået i stå. Nogengange er jeg ret frustreret, men ofte er jeg egentlig okay tilfreds.

Jeg bliver mere og mere van til at se mig selv som semi tykke Kathrine og ikke mindst leve med den nye opmærksomhed der kommer. Jeg kan stadig godt huske jeg har været tyk, men jeg får svære og svære ved at huske det liv jeg havde for bare seks måneder siden. Dengang jeg var inaktiv og spiste utrolig meget sukker.

På det sidste er der dog flere og flere der har sagt, at jeg har tabt mig rigtig meget på det seneste, men jeg ved jo at det ikke hænger sådan sammen. Men så er jeg selv begyndt at lægge mærke til forskellen. Det er min holdning. Jeg har fået mere markeret skuldre og er blevet mere ret. Jeg skal dog huske at have trænet "de omvendte brystmuskler", simpelthen fordi jeg allerede inden jeg begyndte at træne havde tendens til at skulderne bukker frem af. Hvilket på en måde bliver mere synligt nu. Så nu ved jeg da hvad jeg skal have fokus på udover biceps, triceps, øvre ryg, hofte og ikke mindst mave (og lidt ben).

Jeg har prøvet at tage et billede for at symbolisere forskellen, der er ca. 2 måneder og 800 grams forskel på billederne.


Det første er her fra og de sidste er fra den her uge. Jeg har ikke så meget tøj, så mine outfits minder ofte om hinanden. En ulempe ved at tabe sig og bukserne sidder løse fem min. efter jeg har taget dem på

Jeg kan i hvertfald se en ændring på skulderne og så lidt benene. Resten af overkroppen er stadig der hvor fedtet helst vil sidde. Drømmer om at de kraveben snart kommer frem og jeg slipper for min heftige æbleform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar