torsdag den 28. marts 2013

Oprydning


I går var jeg virkelig effektiv og fik gået mit "klædeskab" + skohylder igennem. Der er alt for meget tøj jeg ikke kan passe længere, selv mine sko er for store. Nu er det sorteret til enten storskrald eller genbrugsbiksen. Selvom det er lidt trist ikke at have noget tøj, så er det også meget rart at have tomme bøjler til det nye og så føles det bare rart ikke at have alt det gamle tøj hængende. Det fyldte og hvorfor gemme det, jeg skal alligevel ikke bruge det.

Da jeg var igang fik jeg også lige tørret støv af i hele reolen og bag sengen. Åhh det giver bare lidt ekstra energi og ro i en ellers stresset krop, at der er orden i tingene. Det er vildt så stor en betydning det kan have for ens velvære at basen er i orden. 

Jeg håber at den ro, kan give mig noget ekstra energi. For jeg er godt nok kørt helt i bund pt., og kan slet ikke få min træning til at fungere. Hvilket så bare stresser mig endnu mere. Det er en irriterende og ond ring at komme ind i. Men jeg satser på, at jeg snart er ude på den anden side. Det er sådanne tidspunkter jeg har lyst til at sige "Fuck træning, nu spiser jeg chokolade". Så det er en sejr jeg alligevel kommer til træning og hvis jeg i det mindste forsætter med det, så går det nok det hele.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar