tirsdag den 26. marts 2013

Er det mig?


Sådan har jeg det når jeg kigger på de her to billeder. Både det første og det sidste. Jeg kan ikke helt huske jeg har set så tyk og trist (og usund) ud og billedet er endda kun 6 måneder gammelt. Men jeg kan altså heller ikke helt forstå det andet billede er mig.

Selvfølgelig spiller det også ind, at jeg er blevet klippet og har fået nye biller. Men det er altså en virkelig mærkelig periode at gå igennem pt., jeg kan ikke helt finde ud af hvem jeg egentlig er. Jeg glæder mig virkelig meget til at hovedet følger helt med. For jeg kan jo ikke blive ved med at se mig selv som en små fed pige med en sort humor....Jeg omtaler mig konsekvent som tyk og har fået et par skideballer for det. Jeg synes bare ikke jeg er tynd, jeg har stadig et BMI tal over de 25 og vejer på den "forkerte" side af 70 kg. 

Men jeg er glad for at min tydelige dobbelthage er væk, at min hud ser pænere ud og at mine smilehuller er kommet tilbage. Derudover kan jeg godt lide, at jeg har nemmere ved at smile og generelt nok bare ser lidt glade og overskudsagtig ud. Det har jeg i hvertfald fået fortalt. 

Jeg ved ikke om det er indbildning, men jeg synes faktisk også at jeg ser lidt ældre ud. Jeg har en ide om, at jeg stadig ikke ser så gammel ud som jeg faktisk er, men jeg tror heller ikke folk kun tror jeg er 22 længere. Men måske er det bare noget jeg bilder mig ind. 

6 kommentarer:

  1. Du ser voksen og sund ud. Det er ikke godt ligne en på 40 når man kun er 29, men det er altså heller ikke fedt at ligne en på 22. (22-årige er jo dumme..sschhh).

    Vi er lige gamle og jeg vil umiddelbart gætte dig til 25-26 år, hvilket skydes, at du har fået ansigtstræk. Du ser fin ud Katrine.

    Jeg synes du er herresej. Tænk du har smidt næsten 20 kg. Det er jo mere en barn i børnehaveklassealderen. Sejt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.

      Haha 25-26 kan jeg gå med til. Jeg har heller ikke ligefrem et behov for at ligne en på 30, det kan jeg godt vente et par år med. Så forventer folk jo også bare jeg opfører mig ordentligt :p Men rart at være kommet over de 25 :D

      Slet
  2. Wauw - sikke en forskel der er sket på så kort tid! Sej gået - du ser skøn og tilpas ud :)

    SvarSlet
  3. Du er super sej. jeg går også i gang nu...
    KH Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette - og held og lykke til dig :D

      Slet