lørdag den 9. marts 2013

Godmorgen

Skyr blendet med hindbær toppet med appelsin, cashews og frysetørrede hindbær

Kanel omelet med peanutbutter, banan, cashews og frysetørrede hindbær

Skyr blendet med kakao og hindbær toppet med banan, lakrids, cashews og hindbær

Som tidligere nævnt, har jeg kæmpet en del med at få spist min morgenmad. Som et forsøg på at blive bedre, er jeg begyndt at gøre lidt mere ud af min morgenmad. Det kan bare være at lege lidt med farverne, at tilsætte en spændende ingrediens eller bare at anrette det lidt pænere end normalt. Det lyder måske lidt langt ude, men det virker. Faktisk er jeg kommet til at holde ret meget af min morgenmadsrutine her henover de sidste par måneder. Så det er dejligt.

Jeg er lige ved at tro, at det måltid jeg pt. gør mest ud af og glæder mig mest til, er min morgenmad. Hvem skulle have troet det. 

Dagens morgenmad er dog noget hurtigere end de sidste par dage, men nu skal der løftes vægtes og jeg gad ikke stå op før kl 7 på en lørdag.


PS: Jeg har slettet min faste læser funktionen på bloggen. Håber ikke det betyder jeg mister læsere, men har I problemer med at følge mig nu, må I sige til. Så kan jeg nok godt overtales til at den kommer tilbage...jeg leger pt. også ret meget med blogdesignet, håber jeg snart bliver tilfreds og får helt styr på header og farver.

2 kommentarer: