fredag den 29. marts 2013

Cheat day



Jer der følger mig på instagram (@KathrineG) ved det godt, jeg holdte en lille cheat dag i går. Det var ikke helt planlagt, men den her uge har bare ikke været min uge. Jeg har kæmpet mig igennem mine træningspas og har slet ikke kunne få noget af det til at fungere. 

Jeg tror grunden til det hele er, at jeg er mere stresset end hvad godt er pt.. Min krop lider under store arbejdsbyrder, mindre kalorieindtag og hårde træninger. Så i går efter yoga traf jeg den hurtige, og gode beslutning, at jeg ville spise en bolle og lidt chokolade. Bare nyde det hele og trække vejret.

Det har hjulpet ret meget på det hele, jeg vågnede i hvertfald i morges med en ny energi og dagens 1,5 time spinning var også en god oplevelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar