lørdag den 30. marts 2013

Muskler


For nyligt sagde en veninde til mig, at mine ben virkelig ikke var andet end muskler. Så jeg har gået og flexet og kigget en del på dem. I går inden spinning fik jeg så lige snuppet et par billeder og jeg kan godt se musklerne efterhånden er ret markeret. I hvertfald på underbenet. 

Mine lægmuskler er blevet noget store og jeg tror jeg har truffet en god beslutning ved at droppe 4 timers spinning om ugen. På en måde burde jeg måske også droppe de sidste to timer, men det giver bare så godt på konditions, energi og velvære kontoerne. Så jeg holder fast. Men jeg skal nok ikke forvente jeg nogensinde kommer i et par Hunter gummistøvler, men det overlever jeg også.

Lige pt. vinder spinning i hvertfald over Hunter. Men det bliver det måske ikke ved med.

Nu går jeg så bare og venter på at armene, skulderne, ryggen, maven og lårerne også får noget tydligere muskler. Men det tager jo tid og det er kun 6 måneder siden jeg startede med at træne, så jeg kan altså ikke forvente mirakler. Men når det er sagt, så er det voldsomt så meget mere vægt jeg kan tage nu end da jeg startede, så når bare fedtet beslutter at forsvinde - så er jeg sikker på musklerne er store og klar til at titte frem. 

2 kommentarer:

  1. WAUW - sikke nogle lægmuskler! GODT GÅET! Bliver for lækkert til sommer at lufte de stænger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver ikke så tosset. Så må jeg bare sørge for at flekse når jeg har kjole på, så folk kan se jeg ikke har tykke ben, men trænet ben :D

      Slet