tirsdag den 19. februar 2013

Ferie













Jeg har været på mini ferie hos familien. Den har stået på lækker mad, hygge med familien, masser af usunde ting, hygge med veninder, gåture med Vita (hunden) og ikke mindst træning. Det er perfekt at  Fitness World endelig har åbnet i afdeling i Hjørring. Så behøver jeg ikke slække så meget på træningen fordi jeg tager på familie tur. Selvom det ikke er vildt sjovt at stå op kl 5 for at være til BikeFit lidt over 6. Men det er da blevet til 3 timer efterfulgt af en del styrke.

Men det er nu rart at være tilbage til de sunde vaner og ikke mindst bedre træningsforhold. Men det var tiltrængt med en periode uden at overveje hver bid der blev indtaget.

Billederne er fra min instagram konto. Find mig gerne som KathrineG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar