tirsdag den 12. februar 2013

Den der vægt

Til mit indlæg "Kampen mod vægten" fik jeg flg kommentar fra en læser

Om jeg tør?

Nu bor jeg jeg jo ikke alene, men har en roomie og det er hendes vægt vi bruger, så jeg kan jo ikke bare smide den ud. Men tilgengæld er vi blevet enige om at gemme den væk. Det er nok mest mig der har brug for at den ikke står fremme på badeværelset, men jeg er da glad for at hun gik med til det.

Den bliver dog ikke gemt væk i evigheder, men til at starte med den næste måned. Så når vi rammer den 11 marts må jeg blive vejet igen (ja, jeg har faktisk overlevet uden den siden i går). Jeg er noget spændt på hvordan det bliver, for på en måde er det virkelig skræmmende ikke at kunne veje sig min. 1 gang om dagen, men samtidig så virker det bare så dejligt befriende.

Så mange tak, Helle. Det er rart med en lille udfordring og du har jo ret.

1 kommentar:

  1. Haha hvor er i seje. Det ER nemlig skidesvært... Nogengange skal man bare træde ud af sin comfortzone.

    Det er nemlig dejlig befriende :)

    SvarSlet