mandag den 29. april 2013

Træningssko


Jeg fik et par Nike Free Fit 5.0 i julegave af mine forældre, et par sko som jeg bestemt er glad for og som har gjort træningen noget sjovere. Jeg synes de passer ret godt til min lange og relativ smalle fod, de alm. Free er nemlig for brede og jeg skøjter lidt rundt i dem. Men dem her er perfekte og derudover synes jeg de giver god støtte og jeg står godt fast i dem derudover vejer de næsten intet. Det er i hvertfald ikke pga skoene jeg er langsom.

Men selvom jeg er glad for dem, så er jeg altså begyndt at drømme om nogle nye. Jeg prøver at bilde mig selv ind, at det jo er rart med to par træningssko - så bliver de ikke så hurtigt så slidte. Men altså jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at jeg kunne ville vælge det ene par og jeg derfor vil komme til at have et par fine og næsten nye sko til at stå ubrugte hen. Det er jo spild.

Men hvis jeg ikke var så fornuftig, så havde jeg klikket dem her hjem fra Nike. De er så fine og jeg er sikker på at de ville gøre min træning endnu sjovere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar