tirsdag den 2. april 2013

Blogilates #2


I sidste uge nævnte jeg første gang Blogilates, som jeg altså finder ret genial. Hendes træningsvideoer er så hårde at komme igennem, så skidt med at hun snakker lidt for meget. I går så jeg så på instagram at hun har lavet en April challenge. #Blogilates127.

Den går simpelthen ud på, at man i april skal igennem alle de 127 videoer hun har oploadet på youtube. Det er en ret voldsom challenge, men jeg måtte alligevel joine. Det er jo perfekt, fordi så får jeg prøvet alle hendes videoer og jeg har en del jeg alligevel gerne vil igennem.

Det kræver bare, at man tilmelder sig hendes nyhedsbrev på hjemmesiden blogilates og så kan man hente udfordringen. Bare hvis I skulle blive fristet.

Jeg startede i går aftes og lad mig sige det mildt, mine mavemuskler er ømme i dag. Det skyldes nok at jeg var igennem bla. de her to videoer 


Det er noget af en challenge, altså det kræver en del tid hver eneste dag at komme igennem alle de videoer. Derudover er det voldsomt hårdt, men nu prøver jeg at komme igennem hver eneste dag. Hvis det ikke fungere har jeg planer om at tage dem på min hviledage, for jeg synes ikke ligefrem den her challenge skal gå ud over min sædvanlige træning.

Jeg håber dog, at det kan hjælpe min krop til at blive noget stærkere og i sidste ende gavne min CrossTraining. For Cross bliver bare noget nemmere når man er stærkere og mere fleksible, så man (okay jeg) har nemmere ved at løfte min egen krop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar