søndag den 7. april 2013

Min træning #14


Mandag: 1,5 time BikeFit event
Onsdag: 2*BikeFit
Torsdag: Flow yoga + lidt styrke i armene
Fredag: CrossTraining
Søndag: 2*BikeFit

Nøj det er længe siden jeg sidst har kørt så meget BikeFit, men det har været skønt. Altså pånær når jeg tænker tilbage på mandagens event, helt ærligt, den instruktør var simpelthen for ringe og uinspirerende at køre ved. Hader virkelig når det er sådan. Men resten var samme niveau som altid, knald hårdt og sved dryppende. Jeps, jeg er ikke længere en af dem der ikke sveder, jeg har lavet min første lille sø i dag. 

Flow yoga er stadig ikke en favorit, men nøj min krop har godt af det. Jeg kan allerede mærke jeg kan komme længere ud i øvelserne og min krop kan klare meget mere. Så det er så dejligt og meget meget motiverende. Og når først jeg stopper med at få kvalme af timen, så tænker jeg at det nok skal blive sjovt. Det er i hvertfald ret god core træning og hvem kan ikke bruge det.

Min CrossTraining var desværre en dårlig oplevelse. Som jeg nævnte i sidste uge, fik jeg ondt i håndledet under en burpee. Jeg kunne mærke de smerter så snart jeg lavede min første burpee i fredags, så selvom jeg ikke er videre fan af det - så holder jeg altså en pause fra det. Jeg har tilgengæld planer om noget bodyfit i den her uge. Jeg skal jo have noget styrke på programmet.

Derudover har jeg også gang i alle mine udfordringer. Både Blogilates og armene. Jeg må dog indrømme, at den blogilates challenge altså tager for meget af min tid, så den bliver nedprioriteret. Jeg har dog store planer om at komme alle videoerne igennem, men det bliver nok ikke i april. Tilgengæld går det super godt med min arm challenge - jeg tror jeg ender med at få nogle noget stærkere triceps af alle de dips. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar