torsdag den 25. april 2013

Min morgen





Det er ikke ofte de her indlæg kommer, men nogengange er det da meget hyggeligt lige at opdatere lidt med hvad jeg egentlig laver. Husk: At er I nysgerrige kan I finde mig som Kathrineg på instragram, derinde opdatere jeg lidt mere løbende med især med mad og lidt træning (og andre spændende ting jeg laver).

Jeg startede dagen med en omgang BikeFit Fatburner og bagefter smuttede jeg ind og trænede overkroppen. Der er stadig langt op til de noget tungere håndvægte, men jeg kommer da der op på et tidspunkt. Men der er meget rart at kunne mærke sin fremgang, da jeg startede træningen i oktober kunne jeg knap nok træne biceps curls med en 3 kg håndvægt - nu kan jeg klare det med 8 kg. Det er da et fremskridt jeg kan forholde mig til.

Efter min træningsplan skulle jeg have været til Bike i går og så yoga i dag, men eftersom jeg har nogle personlige kampe der kæmpes pt., så er mit træningsoverskud på et meget lille sted. Jeg fokusere faktisk mest på, at jeg ikke falder tilbage i gamle vaner - så jeg holdt træningsfri i går og tog så en bike time i dag. Jeg lavede en aftale med mig selv, dengang jeg startede det her "projekt", at jeg SKULLE lytte til min krop og huske mig selv i forvandlingen. Så nogengange kommer fokus bare til at være andre steder end på vægttab og træning. Det vigtigste er jo, at jeg har det godt.

Nå men i dag er en ny dag og solen skinner. Det skal nok blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar