onsdag den 8. februar 2012

Opslugt



Jeg har tidligere nævnt at jeg var startet på Kampen om Tronen, men af en eller anden grund gik jeg lidt i stå. Indtil jeg i sidste uge opdagede at nu skulle jeg faktisk aflevere den, så besluttede jeg lige at give den en sidste chance. Ret hurtigt var jeg opslugt af riddere, lorder, konger, krige, kærlighed, drømme, drab osv.. Det er en helt fantastisk verden. Så, hver eneste frie øjeblik, er de sidste par dage blevet brugt på at læse. 

Jeg har ellers altid sagt, at fantasy bestemt ikke er noget for mig. Men nu må jeg nok begynde at gradbøje den udtalelse en smule. Jeg er i hverfald glad for, at der stadig er fire i serien - og flere på vej. Så bind 2 kom nu hjem på biblioteket. 

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer også at læse Kampen om tronen, jeg har hørt meget godt om den,

    SvarSlet
  2. Anette jeg er faktisk helt sikker på at det lige er noget for dig. Så skynd dig at få fat på den :D

    SvarSlet