torsdag den 23. februar 2012

Mor-Datter hygge



I tirsdags havde min mor og jeg en rigtig mor datter dag. Der blev spist brunch, shoppet, vi var ved frisøren, spiste kage og hyggede genrelt bare ret meget. Når man, som jeg, bor så langt fra sine forældre er det jo meget sjældent sådanne dage finder sted. Og det var egentlig meget rart bare at være os to, uden forstyrende ellementer aka min far og søster.

Vi var på Cafe Ministeriet i Aalborg og spise brunch. Jeg er helt klart fan, især fordi man får en halv pakke bacon. Mmmm. Elsker bacon, og så må man tænke på kalorieindtaget en anden dag. Haha. Derudover var banankagen altså også virkelig lækker. Så er I på de kanter kan jeg kun anbefale jer at tage forbi.

3 kommentarer:

  1. Mor-datter hygge er bare det bedste! Jeg skal hjem til min mor i næste uge og glæder mig allerede. Dog er der et stykke "forstyrrende element" med, nemlig min lille søn som skal besøge sin mormor og morfar for første gang...

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor ser det godt! Tror da også snart at jeg skal have mig mor-og-datter-hygge;)

    SvarSlet
  3. Ohhhappy: Det lyder bestemt også hyggeligt. Og det forstyrende element gør det nok bare endnu hyggeligere :D

    SvarSlet