onsdag den 15. februar 2012

Burgerbanden


I mandags var jeg ude at spise burgere med min burgerbande. Vi er fire piger som efterhånden har prøvet en del af de københavnske steder - og vi er ret vilde med burgere, så vi er ikke altid nemme at tilfredsstille. I mandags prøvede vi det relative nye sted, Bronx burger bar på Nørrebrogade. De har et starttilbud hvor man kan tilmelde sig deres nyhedsbrev og nyde den første burger til halvpris. Det vil sige 39 kr. for burger, fritter og mayo. Et tilbud man da ikke kan takke nej til.

Burgeren var udemærket. Den var ikke prangende, men bestemt heller ikke dårlig. De havde en del at vælge i mellem, hvilket jo altid er godt. Jeg endte ud med den klassiske med guarcamole, ost og bacon. Ligesom jeg gerne vil have det. 

Stedet er også udemærket. Indretning er måske lidt klemt, men det gik da. Og vi fik lov at sidde hele aftenen uden at føle vi sad i vejen. Hvilket jeg desværre ikke synes man kan få lov til på så mange burger steder. Så jeg vil helt klart komme igen, og normalprisen på 78 kr. er jo heller ikke afskrækkende. 

2 kommentarer:

  1. ej det ser alt for lækkert ud, og lidt forbudt hihi ..

    SvarSlet
  2. Meget syndigt. Men engang i mellem må man godt - selvom jeg nu godt nok har spist meget brød på det sidste.

    SvarSlet