fredag den 30. august 2013

Kostdagbog #4

Pre spinningssnack: OST

Jeg er stadig ikke nået til det punkt hvor jeg kan lave fasted cardio fra morgenen - men samtidig skal jeg heller ikke have for meget i maven. I dag kunne jeg dog sagtens have spist, min instruktør dukkede nemlig ikke op. Og selvom jeg blev siddende på spinningscyklen så bliver det bare aldrig det samme.
Morgenmad: Peberfrugt med feta, bacon og alm ost (ja, jeg kan godt lide ost) 
og ikke mindst kaffe med kokosolie og fløde.

Frokost: (I en rigtig madkasse) Torsk med fløde/æggesovs 
og asparges med bacon (rester fra torsdag aften)

Aftensmad: Tærte (uden bund) med ost og skinke hertil tomater
(Jeg spiste to stykker tærte)

Nu har jeg klaret mig igennem dag 3 i min "LCHF på 14 dage" periode og det går faktisk meget godt. Jeg har lidt problemer med den lille mængde grøntsager, synes godt nok ikke min mad ser videre sund ud. Men nu spiser jeg det som jeg bliver bedt om og så må jeg lave om på fordelingen efter de 14 dage. Derudover bliver jeg drillet af stor stor hovedpine, ekstra varm krop og virkelig lavt energi niveau. Det er ikke videre sjovt, men jeg antager det er fordi min krop er på vej i Ketose. 

Men ja, det går egentlig godt. Jeg har ikke spist andet end det bogen skriver jeg skal og i dag da jeg havde sukkercravings - eller måske nok bare mere lyst til at spise, så lavede jeg bare aftensmad i stedet. Jeg overvejede at tage en kop kokoskaffe og lidt chokolade, men nu er det efterhånden sengetid - så det bliver ikke til noget.

Den eneste ulempe ved bogen er den store madmængde. Jeg har godt nok måtte skære noget meget ned, i morgen mener forfatteren fx. jeg skal tilberede 4 stk kyllingebryst til en person - godt nok til to måltider, men alligevel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar