fredag den 2. august 2013

En øjenåbner

Nogengange så glemmer jeg nok lidt at jeg har tabt mig, nok også fordi det har stået lidt stille de sidste mange måneder. Hvilket jo er selvvalgt, men så glemmer man måske lidt hurtigere hvad der egentlig sker med kroppen.

I dag hoppede jeg så i en kjole jeg ikke har brugt siden sidste sommer og straks kunne jeg fornemme der var sket en del. Billedet fra min ferie sidste år beviser det også. Det er en ret stor forskel og selvom jeg står lidt stille pt., så tror jeg altså alt den træning giver bonus og min krop er kommet til at se lidt mere trænet ud.

Det er egentlig godt at jeg har gemt lidt tøj fra dengang.

2 kommentarer:

  1. Hej Kathrine,

    Jeg har kun lige opdaget din blog, men jeg blev simpelthen lige nødt til at kommentere.
    Hvor er det bare pissesejt at du har tabt dig så meget! Jeg beundrer din viljestyrke helt vildt, og du kan være superstolt af dig selv!
    Og sikke en flot talje du har fået dig :)

    Keep up the good work!

    Kh Frøken Rodebutik (www.froken-rodebutik.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Mange tak for den søde kommentar - og velkommen til bloggen, håber du vil blive hængende :D

    SvarSlet