fredag den 23. august 2013

Godmorgen

Når man starter dagen i FW Hjørring så finder man ud af, at der faktisk findes centre hvor ALLE siger godmorgen til hinanden. At der faktisk findes centre hvor man er hende den mærkelige der ikke råber "godmorgen" når man træder ind i centret, omklædningsrummet og holdsalen. 

Men i det mindste har de samme cykler som i København, så helt fortabt var jeg ikke! 

Nu vil jeg nyde resten af dagen med shopping og frokost i selskab med min mor og søster. Jeps, jeg har trukket stikket ud og nyder Vendsyssel i et par dage. Det er velfortjent efter at månedens første 21 dage bød på 18 dage med job. 

1 kommentar:

  1. Kender det alt for godt. Efter at jeg er blevet færdig med gymnasiet og rent faktisk fik fri til at træne om morgenen, gik det også op for mig, at det næsten var ligefrem uhøfligt ikke at sige godmorgen, når man trådte ind i omklædningsrummet. :-)

    SvarSlet