mandag den 17. oktober 2011

Mandagsmiddag







Efter en lidt for god fødselsdagsweekend med kager, brunch, slik og en masse andre ting, så SKAL jeg tilbage på rette spor. Så i dag lavede jeg 100% PCOS venlig kost, med kylling, grøntsager og humus. Fordelingen mellem fedt, protein og kulhydrat blev også nogenlunde perfekt - så jeg klager ikke. 

Aftensmaden er ironisk nok heller ikke mit værste måltid. Det er faktisk frokosten og så mellemmåltiderne. Men i dag har jeg overholdt mine kalorier og det er noget bedre end de sidste mange dage. Så det er jo fremgang.

2 kommentarer:

  1. Guuuud hvor ser det lækkert ud! Jeg sætter mig straks som fast læser. Jeg ser frem til at se flere lækre ting og sager. :-)


    www.norakristina.dk

    SvarSlet
  2. Hej Kathrine,

    Jeg tænkte på, hvad er årsagen til, at du skal leve af bare 1250 kcal? Skyldes det PCO's indvirkning på kroppen eller?
    Jeg har selv talt kalorier i flere perioder, hvor det var målet at ramme 1500 kcal (som jeg synes er lavt, så ville nødig skære længere ned). Tælleriet har jeg droppet, da det tager overhånd for mig, mn har givet mig god viden. Jeg vil gerne bare have naturligt forhold til mad og tænke mig om.

    Er bare nysgerrig, om det er sygdommen der dikterer?

    - frk. sveske

    SvarSlet