mandag den 13. maj 2013

Maj udfordringen: Update


I maj måned må jeg jo spise alt det sukker jeg vil, så længe jeg spiser det i selskab med andre mennesker. Jeg må indrømme, at der er røget noget mere sukker ned end jeg nok troede der ville - men jeg har så også været på en firedages ferie. Så det var jo forventet at jeg ville spise usundt der og jeg synes egentlig ikke jeg spiste så slemt igen. Min krop er ikke helt enig, men jeg tror bare det er fordi det er så meget anderledes end jeg normalt spiser. 

Jeg kan virkelig også mærke på sådan en ferie, at jeg har store problemer med at blive mæt. Noget som jeg tidligere har kæmpet ekstrem meget med, jeg bliver bare ikke mæt af brød, pasta og ris. Jeg skal have mine proteiner og fedt samt grove kulhydrater i form af grøntsager. Så det er ligesom rart at komme hjem til sit eget køleskab igen.

Jeg lovede godt nok, at jeg ville tage billeder af alt det sukker jeg spiste. Men det er altså blevet lidt for besværligt, så I må lige nøjes med et par stykker. Men derudover er der blevet indtaget

- Alkohol (Bla. i Berlin hvor de jo har billige og gode coctails)
- Tømmermandsburger med pommes + mayo
- Fuldemand pommes med mayo (De drinks i Berlin slår hårdt)
- Rittersport (Var jo lige i Rittersport butikken....)
- Uanede mængder brød
- En del chokolade (har været til bogklubsmøde og venindehygge *2)
- Drukket helt alm. cola
- Mere is (der var j0 28 grader i Berlin)

Og sikkert noget mere jeg har glemt.

Men nu hr jeg et par dage uden socialeaktiviter, så nu skal jeg tilbage på rette kurs. Jeg kan godt frygte det bliver lidt hårdt og hovedpinen vil kigge forbi. Men så må jeg bare leve med det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar