fredag den 3. maj 2013

Fredags middag


Dagens fredags middag blev til and med en simpel salat. 

Det bliver nok også det sidste hjemmelavet måltid i ca. en uge, for i morgen skal jeg til fest (uha jeg har ikke drukket alkohol siden starten af februar, så det bliver vildt), søndag har jeg også lavet middagsplaner og herefter står den på ferie. Jeps, jeg forlader de trygge rammer for at smutte til Berlin. Så hvis I sidder inde med gode Berliner tips (især på mad og kaffe fronten) så hold jer endelig ikke tilbage. 

Min plan var egentlig at træne på søndag så jeg er helt klar til ferien, men det tror jeg ikke bliver til noget. Men det går også nok, jeg har været afsted tre gange i den her uge og jeg er stadig øm efter min tirsdagstræning - så jeg må da have givet den maks gas. Men hvis jeg ikke har for heftige tømmermænd, så kigger jeg nok lige forbi FW søndag eftermiddag.

1 kommentar: