søndag den 22. januar 2012

Min uge #1

Jeg har lavet hvidløgsmayo med en rest spinat. Den kombibation scorede ekstremt mange bonus point ved veninderne - der skal ikke meget til.

Jeg har lavet endnu en omgang Nøddecrunch. Mmmm det smager bare godt på det der morgenmad - og den her gang var det helt uden sukker men med lidt ekstra kanal. Haps.
Jeg har set Kia Liv på julemærkehjem. Jeg er blevet ret stor fan af det program, havde ikke forventet det helt store - det er jo kanal 4! Men overraskende nok er Kia virkelig ærlig og ægte, og tager seeren med ind under huden og viser hvordan det er at være overvægtig og ville tabe sig. Så har du ikke allerede set det - så se det (Det kommer mandag kl 21)
Jeg har spist meget morgenmad i toget. Det er hyggeligt nok, men jeg ville godt nok hellere slippe for et vækkeur der ringer før seks. Det er ondt.

Jeg har fået blomster af en veninde. Jeg kan faktisk ikke så godt lide blomster, men dem her pynter egentlig meget godt - og så passer de til min eneste vase. Så fint.

 Spillet EGO. Sjovt spil, men bare ikke så sjovt når man spiller mod mennesker som nærmest kender en bedre end man selv gør. Sådan et 24 år gammel vendskab ryster altså folk sammen. Folkeskoleveninder er på mange måder de aller bedste.
Fået læst en del i Kampen om Tronen. Den er jo så populær, alle snakker om den - eller måske nok mest serien. Men jeg er jo en læsehest, og selvom det der Fantasy ikke er min normale changere så giver jeg den en chance - og den er faktisk meget god.

5 kommentarer:

  1. Hej Kathrine,
    Hvor der det dejligt, du har fået gang i bloggen igen.
    Jeg er også blevet fanget af Kia Liv på Julemærkehjemmet, så sidder helt sikkert klar i morgen aften igen.
    God aften.
    - frk. sveske

    SvarSlet
  2. Morgenmad i toget... Hvor lyder det bekendt.

    Jeg har fundet ud at fromage frais, frugt og havregryn er god til morgenmad på farten, overvejer om andre typer af gryn/flager vil kunne gå an.

    SvarSlet
  3. Ih Kathrine! Har først nu genfundet dig og din nye blog :-) Made my day!!!

    Kh Marianne

    SvarSlet
  4. Sveske: Tak skal du have - er også glad for at være tilbage. Selvom jeg lige skal ind i blogge rytmen igen :D
    Jeg fik desværre ikke set denne uges episode af programmet og kan ikke se det søndag. Er faktisk ret træt af det. For det er virkelig godt.

    Sacha: Jeg skal så heldigvis ikke ligeså langt som dig. Jeg kan knap nok nå at spise på min togtur, haha. Men ja, den kombination er god + nem at forberede.

    Marianna: Tak skal du have , sødt skrevet. Og ikke mindst: Velkommen tilbage :D

    SvarSlet
  5. Min transporttid er også af den grumme slags, hvor 10 min ekstra søvn om morgenen betyder noget :D

    SvarSlet