mandag den 7. oktober 2013

Suppevejr

Det er godt nok ikke ligefrem fordi det er suppevejr i dag, der var jo overraskende varmt. Men nu havde jeg besluttet menuen skulle stå på hvidløgssuppe med ostechips, så det holdt jeg altså fast i. Og hvilken fin besluting.

Jeg har fundet opskriften på bloggen LCHF hverdag, som er en rigtig fin blog med en del gode opskrifter. Nå men de inspirerede mig til at lave den her suppe, min eneste anke er at den altså ikke smagte af nok. Så næste gang kommer jeg endnu flere løg og hvidløg i. Men nu er jeg også ret god til at håndtere store mængder hvidløg.

De små ostechips bragte virkelig stor lykke og dem skal jeg lave igen. Så skynd jer at prøve dem...

Jeg undskylder forresten for kvaliteten af billedet, men nu går vi ind i den tid hvor min lejlighed altså ikke er super god at tage billeder i - men det holder mig ikke fra at tage billeder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar