fredag den 25. oktober 2013

Mig og mit pulsur



Ja, sådan et har jeg nu også fået.

Jeg har ellers flere gange sagt "Nope, så bliver jeg bare så kritisk over mine træningsresultater". Men efter at jeg kom i betragtning til Team Rynkeby og begyndte at overveje tingene noget mere. Så kan jeg bare mærke at jeg faktisk rigtig gerne vil kunne måle en evt fremgang. Jeg har derfor også en aftale med mig selv om, at jeg ikke skal bruge det hver eneste gang jeg træner. 

Så efter den erkendelse så ønskede jeg mig et i fødselsdagsgave og mine forældre gav mig selvfølgelig et. Har på fornemmelsen at jeg ikke kan skrive noget træningsrelateret på ønskesedlen uden at jeg får det, men det er jo heller ikke helt tosset. Måske jeg skal prøve med en racercykel..... Jeg har overvejet hvilket jeg skulle have, men efter at have rådført mig med flere blev jeg ved med at blive anbefalet POLAR FT4 fordi jeg udelukkende skal bruge det til spinning. Jeg sagde faktisk til mig selv, du skal ikke have det lilla som alle andre i blogverdenen og på instagram. Men helt ærligt, det er jo lilla. Jeg er vild med lilla og pink. Min træningstaske er lilla, det samme er min drikkedunk og masser af tøjet er pink. Så selvfølgelig kunne jeg ikke vælge andre farver.

Jeg har kun afprøvet det til to timer, men jeg har allerede lært følgende
- Når min puls har været oppe på 183 får jeg flimmer for øjnene og skal kaste op.
- Min puls falder ekstremt hurtigt
- Jeg fatter ikke det med pulszoner.
- Selvom jeg har et gennemsnit på 176, så sveder jeg nærmest ikke.
- Min hvilepuls er meget høj

Selvom det er lidt forvirrende at skulle træne med pulsur, så er jeg sikker på vi nok skal blive gode venner. Min onsdagstrænings buddy har faktisk også fået pulsur, så nu skal vi rigtig til at nørde. Det skal nok blive godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar