søndag den 29. september 2013

Butter Chicken


Da jeg startede den her blog, var det faktisk meningen det skulle være en madblog. Men altså man udvikler sig og jeg indså, at min styrke altså ikke er at opfinde opskrifter og udvikle andre opskrifter. Så i stedet laver jeg bare andres opskrifter og smider gerne et link. Nå men jeg har faktisk nogle opskrifter liggende på bloggen og en af dem er Butter Chicken (som jo også er fra en kogebog). Den opskrift går jeg gerne tilbage til hver eneste gang jeg laver Butter Chicken. Det er ikke den bedste jeg har fået, men af de hjemmelavede er det en af de bedre. 

Så ja, den kan altså anbefales! Og serveres den sammen med blomkålsris, jamen så er den perfekt LCHF aftensmad. Siden jeg lavede indlægget om blomkålsris har jeg dog fundet ud af noget, jeg kan bedst lide risene når de er kolde. Så jeg står ikke og damper dem længere - hvilket spare mig utrolig meget tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar